Torsdag

min egentid i Tisdags var underbart behövlig!
Åt god mat, pratade hela kvällen med svärmor och storesyster Jenny, blev även några glas vin som satt finfint...
Kom hem halv ett på natten/morgonen och vi hade inte "hunnit" med Mamma Mia filmen så vi ska ta de nu framöver =)

Igår kom bror och Jessika upp hit och blir kvar till imorgon...
Igår spelade vi Bazz och tittade på Rallybrudar sen blev de natter för mig iallafall...

Sen idag blev de S-bärke för Pullan fyller 21 år idag, Grattis Grattis!
Tog en fika där sen åkte vi förbi Ami och Tobbe och sa Hej och nu är de snart dags för matlagning...

Melvin ställer sig upp själv nu mot saker, kryper snabbt som bara den...
Ingen nr.2 tand än men de syns att den är på G...


Nej ikväll blir de mys framför tv:n med en påse jordnötsringar...
Blev så sugen när Jonny och Jessika åt chips igår så nu ska jag "synda"
Hmm hoppas man får orket igen att anstränga sig lite...
De är ju snart Sommar!!!!

Kommentarer
Postat av: Therese

Hejsan :)

Jo med oss är det bara bra, hur är det med er?

Ja det är tråkigt att man får vänta men så är det väl antar jag :P



hmm jaa, då brukar jag spendera tiden i S-bärke med familjen, eller så åker jag och Johan och grejar med huset eller nått annat :)

kram

2009-02-26 @ 22:05:07
URL: http://tessiiee.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback