Torsdag

Igår blev de babycafe för oss, Ewa skickade som tur var ett sms 7 på morgonen så när vi vaknade vid 8 så kopplade de...
Nu när Toffe är hemma så vet man ibland inte vilken dag de är =)
Och babycafe var riktigt trevligt, men dom flesta pratade om magsjukan som går och Pullan med familj har ju de nu oxå, j*vla magsjuka!
Går i kring en helatiden!
*PepparPeppar* Vill inte!

Idag blir de att jag och Melvin packar in oss i bilen och åker in till Smedjebacken och hälsar på Ami på jobbet, hon ska även hjälpa mej med dopkorten sen är dom klara att skicka!
Imorgon ska Toffe hjälpa min bror att flytta grejer från Norrtälje upp hit och då får vi den nya soffan!
Nu har vi en "skinn" hörnsoffa Grå och eftersom vi har ett sovrum som vardagsrum så blir de skapligt trångt så då byter vi med min bror och tar hans 3-sitssoffa =)
Kommer nog bli jätte bra...

Nej nu är kaffet klart och Melvin lukar inte Tårta känner jag....


Ha en bra dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback