Söndag

Oj redan Söndag...
Känns inte som att de varit helg, de har gått alldeles för fort...
I går blev de kalas för min lillebror Simon i Smedjebacken, 9 år! ojojoj stora killen...
Sen blev vi bjudna på middag hemma hos Ami och Tobbe, så trevligt...

Idag blev de Badhuset här i Fagersta med Mormor, Jenny, Toffe, Melvin, Kevin, Jesper och Timmy...
Riktigt trevligt...
Melvin älskar verkligen vatten!
Imorgon åker en massa mammor från babycafe mot Avesta badhus så de lutar mot att vi oxå ska åka dit fast då funderar jag på att ta med mina småsyskon och Toffe så kan jag och Melvin bada med småttingarna och när dom tröttnat så har småsyskona och Toffe oxå haft roligt, två flugor i en smäll =)

Nu har jag önskat Spagetti och Toffes köttfärssås och de blir de =) mums...
Så nu väntar jag på att de ska bli klart...


Hoppas ni haft en trevlig helg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback