Söndag

Tråkiga söndag!
Fast idag har vi ju varit i badhuset från 13.30-16.30 så vi har iallafall gjort något roligt idag...
Så himla trevligt att träffa mamma, anders, mormor och småbröderna nu efter magsjukan och allt, är över en vecka sen man träffade dom...
Vi hade så trevligt och melvin hade så roligt i badet...

Imorse knackade de så tyst på våran ytterdörr, öppnade och där stod Kevin min lillebror som är 10 år och sa:
- tänkte bara lämna 2 st halstabletter eftersom ni är sjuka.
Och så gav han mej halstabletterna och tänkte gå eftersom dom inte fått hälsa på när vi varit sjuka men när ja sa att de var OK nu att komma in och att vi inte "smittas" mer så blev han överlycklig! ( vi bor i hyreshuset bredvid )
Melvin blev helt tokig i matstolen när han såg Kevin...
åh va jag Älskar mina syskon, dom är för underbara allihopa!

Melvin är sig själv igen, några dagar innan magsjukan och nu några dagar efter han han varit lite gnällig, ingen riktig matlust och han har inte velat sitta på golvet och leka utan ville jämt vara i famnen men nu så skrattar han, pratar förfullt och han kan sitta i sin egen lilla värld och leka en bra stund medans enannan gör annat som ska göras, så himla underbart att se han bra igen!
Mitt allt är Du! <3

Imorgon är de BVC - BOEL klockan 9.30 så de blir att gå upp i tid imorgon...
Så himla skoj varje gång man ska väga och mäta =)

Kommentarer
Postat av: Therese

Eeh okey, jag vet inte vart det ligger där ni bor, vi bor på Dalavägen, rakt upp från Coop. Är det i nära er?



Hälsa Toffe!

Kram

2009-02-01 @ 18:11:51
URL: http://tessiiee.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback