Snöstorm

Nu är de ju snöstorm ute, tänkte ta en promenad ner till Sofia och Saga idag men de blir nog att ta bilen...
Känns inte så lockande att gå ut idag, man ser väl inte ens framför sig...

Åh äntligen fredag!
Det är något speciellt med fredagar...
Var helt inställd på att Melvin skulle vaka klockan 8 idag som alla andra dagar denna vecka men då sov han till kvart i nio, så jag vaknade atomatiskt efter klockan åtta och bara väntade på att Melvin skulle vakna =)
Sen blev de frukost och nu är vi hemma hos mamma och Anders och tar en kaffe, väntar på att mina småbröder ska komma hem från skolan så Melvin får träffa dom idag, Han träffade inte dom något igår så nu håller dom på att längta ihjäl sig =)

Vad händer ikväll?
Blir lite Tacos sen någon bra film, alltså en riktig myskväll som alltid på fredagar och lördagar... ;)

Ha en trevlig fredag...

Kommentarer
Postat av: Pullan

Go kväll. Vad har du haft för dej idag då?

Jag har haft fullt upp så jag har inte hunnit ringa dej nå. men jag slår en pling imorrn då. puss

2009-02-06 @ 21:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback