Semla och Lördags svull <3

Igår kröp Melvin några steg!
Åh de var så himla gulligt, han gjorde de några gånger, men de blev 2-3 steg bara i taget, och i morse visade han Pappa så nu snart kryper han förfullt =)
Jag och Sofia som satt och pratade om de igår sen på kvällen så gör han de =)
Och idag kände jag efter tänder och ena kanten på tanden neri var uppe nu så nu har han en tand oxå!
Kryper och får tand, allt på en gång...

Igår var jag och Melvin ner till Sofia och Saga och kollade hur dom bor...
Saga och Melvin lekte och jag och Sofia drack kaffe och åt hemgjorda Chokladbollar, mums!
Var riktigt trevligt...
Sen blev de Tacos och filmkväll, men somnade så klart på soffan =/

Idag efter frukost kom Ami och Tobbe och hälsade på, och dom hade med sig Semlor till kaffet, mums ( tur de är lördag )
Sen fick Melvin en "mobiltelefon till hans ålder" och han gillar den jätte mycket!
Wille har en lika dan och Melvin brukar leka med den när vi är där och nu har han en egen =)
Klockan 16 idag är de friåkning nere på fagerliden så Melvins morbröder ska ner dit och åka lite så vi följer nog med och kollar...
Timmy kom och frågade mej om Melvin hade några skridskor och de tyckte jag var så gulligt tänkt =)
Och sen blir de Toffes spagetti och Köttfärssås och sen har jag köpt en stooor påse Never Stop! Mums...
Får se om jag ska börja vara duktig igen på Måndag, hmm får se hur jag känner, fan Pullan vi måste ju ge järnet nu innan sommaren ;)
Sen imorgon blir de badhuset här i fagersta...

Våran dator vill inte som vi vill så får hoppas att den funkar snart så de inte blir dött här på bloggen ( lånar datorn hos mamma nu )
Men Lindas Kompis/kille ska antagligen kolla få se om han möjligtvis kan få de att funka igen...

Ha en trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback