Överaskning & Pizza

Idag blev de en lugn dag...
Var till Avesta och handlade ett par nya skor på Skokanonen, tittade först på ett par för 450kr men såg sen ett par som var finare och kostade bara 150kr (rea), vad tar man?!
Och ekonomen inom mej tyckte nog att dom skorna för 150 kr var snyggare ;)
Jag blev jätte nöjd iallafall!

Imorse kom Min Älskling hem med en present,  vi hade bestämt att inte köpa till varandra...
De var ett Silverarmband från Thomas Sabo med ett S märke hängandes, Åh va glad jag blev!
De var inget jag har sagt att jag velat ha eller önskat mej så han gick väl på känslan och den var ju perfekt!

Efter Pizzan blev de filmmys och Snart är de dags för sängen, Zzzzzzzz...

Hoppas ni haft en bra Alla Hjärtans Dag!!!


Melvin & Kristofer <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback