Karate & falukorv =)

Idag kom D och fixade våran dator, formaterat...
Underbart! Nu går allt lite snabbare =)
Jag och Melvin tog en promenad ner till Sofia och Saga idag efter 11, så sköönt!
Kallt men solen sken ju så de var så underbart!
Sen gick jag, Sofia och barnen ner på stan och kollade lite, blev inge shopping för min del...
Sen efter två timmar gick vi hem till Sofia & Saga igen, där blev de spagetti och skinksås, mums!

Klockan 5 var de Karate träning för Kevin,Jesper och Timmy nere i Fagerstahallen...
Jag, Toffe och Melvin var med och kollade, Melvin hade ju roligt iallafall eftersom han kan krypa nu!
Nu kommer han fram snabbt, nu KRYPER han verkligen...
Och ställa sig efter saker gör han oxå så nu går de snabbt....
Och igår sa han mamamamamama, sen sa han de bara en gång MAMMA! Åh tiden bara stanna, min älskling <3
Nu håller jag och Älsklingen på med Ungstektfalukorv och mos medans Melvin tar en 5 minutare...

Imorgon är de alla hjärtans dag, jag har köpt nå litet åt Toffe men inget märkvärdigt, de är tanken som räknas =)
Vi gör ingen stor grej av morgondagen, fin mat och en bra film passar mej perfekt...


Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Ida

Tack.. Vi ska ha det så bra.. jaa jag solar lite åt er :) ha det bra.. Kramar och Pussar

2009-02-13 @ 21:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback