Heldag på stan och fika

Idag efter frukost så åkte jag och Melvin ner till Sofia och Saga, vi tog en promenad ner på stan och träffade en kompis till Sofia med hennes lilla flicka på 8 månader och gick sedan och tog en fika på Vallonen, blev en riktig babycafe-fika =)
Var riktigt trevligt...
Nu har vi ätit mat, Melvin sover och jag pustar ut...
Känner mig jätte trött, skulle behöva sova en 5 minutare eller bara lägga mej på soffan en stund...
Hoppas att man inte börjar bli förkyld eller något, orkar inte de nu!
Ikväll känner jag verkligen för en filmkväll! men jag somnar väl som vanligt...

Fick hem ett reklamblad från Jysk idag, vill ha DAVE - byråserien !
Åh va sittbänken med 3 lådor skulle passa i våran hall, hyllan med 3 lådor i vårat kök och den med 6 lådor skulle passa perfekt i vårat sovrum, synd att dom kostar FLERA hundra!

Måste hinna träffa Pullan denna vecka eller i helgen iallafall, går ju flera dagar innan man träffas =/
Så himla tråkigt att bo långt ifrån varandra...(2 mil )

Nu blir de kaffe med Mormor och Mamma sen när Melvin har vaknat går vi nog hem och förbereder inför kvällen...

Hoppas ni haft en trevligt dag i detta fina väder som varit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback