Grattis till mej...

Idag fick jag veta att jag hade namnsdag när svärmor skickade ett så fint grattis sms/kommentar, Tack!
Sånna behöver man ibland =)

Nu har jag och Melvin varit uppe ett tag och gjort kaffe och ätit lite frukost men nu sover han en stund så ska passa på att väcka toffe så man får äta frukost ihop...

Lady GaGa - Poker Face
Melvins nya favvo låt, när den börjar blir han helt stilla sen börjar en röst säga nå liknande "mammammamma" några gånger och sen blir de fart i låten och då kör Melvin igång att dansa, närsomhelst och varsomhelst och med ett leende på läpparna!
Våran Älskling! <3
Så himla rolig med sina ideer...
Musik är ju hans grej så får se vad han blir när han blir stor...
( Lika gör han när "du är min man" spelas )

Kommentarer
Postat av: Johanna

Grattis på namnsdagen =)

hihi de är ju så kul när dom sätter igång, Max älskar oxå allt som har med musik att göra och han dansar till dom flesta låtarna =)

De kommer nog från Niclas, han har ju spelat i band o så =)

2009-02-17 @ 10:15:09
URL: http://johanick.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis på namnsdagen pullan!! Eller var det igår?

Kul att du har fixat och bokat med dopet =) Är vi bjudna?? Mina barn är föresten magsjuka, Jakop spyr och wille skiter =( Jag har fullt upp att torka både det ena och det andra.

Puss

2009-02-17 @ 10:31:10
Postat av: Jessika

Hej hej! Det är bra här. Själv har jag blivit lite förkyld, men annars är det toppen =)

Va roligt att ni har planerat in dopet nu. Säg till om ni vill ha någon som sjunger på dopet ;)

Hur är det med er då? Det var så länge sedan.

Kram

2009-02-17 @ 10:33:57
URL: http://jessikaarvik.blogg.se/
Postat av: Jessika

Härligt =)

"Du vet väl om att du är värdefull" är en typisk dopsång, Och Carolas "Himlen i din famn" är fin =)

Kram

2009-02-17 @ 17:32:35
URL: http://jessikaarvik.blogg.se/
Postat av: Anna

Kolla in min blogg!! Super fin.

Vad har ni haft för er då? Puss

2009-02-19 @ 08:42:40
URL: http://pergenius.blogg.se/
Postat av: R.Filppu

favoritbandet Scotts från Dansbandskampen 24/5 och - Thorleifs 26-27/5. Cindirella Kryssning :p nice va

2009-03-04 @ 15:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback