Fredag

Äntligen Fredag...

Idag ska jag och Melvin hämta Jesper och Timmy i skolan och de ska bli roligt sen fick jag en tid att klippa min lugg! Äntligen....


Toffe och Didrik har åkt ner emot Norrtälje för att hjälpa min storebror att flytta lite saker upp hit...
Jag och Melvin har precis ätit frukost och busat, och  nu blundar han en stund...
Han kryper för fullt, fortare och fortare går de för varje dag...
Förut var han bara i ett rum och utforska med nu har han kommit på att de finns andra rum oxå =)
Så nu när man är hemma hos mamma så vet han vägen in i mina småbrödersrum där de finns massa saker som man INTE får röra =)
Så himla roligt nu när han kan hålla sig sysselsatt, och automatisk blir de att han håller oss sysselsatta oxå ;)
Igår byggde vi en koja åt honom, 2 stolar med ett täcke över och j*vlar va roligt de var, han vart helt till sig och var i kojan ett bra tag så då vet jag vad vi ska bygga/skaffa här hemma...

Igår blev dopkorten helt klara, åh va nöjd jag blev!
Tack Ami för hjälpen...
Så nu blir de att sätta sig ner och dubbelkolla så man skickar till alla som man ska skicka till...
Blir ungefär 35 personer om man räknar med alla barnen oxå, så känns skönt att vi legat lågt med inbjudningarna...
Att bjuda hela tjocka släkten som man nästan aldrig pratar med bara för dop känns inte så lockande, hur ska man hinna prata med alla då om man bjuder så många som man inte pratat med på flera år?
Ne de blev Dom närmaste till Melvin just nu....

Imorgon fyller min lillebror Simon 9 år då blir de kalas i smedjebacken...
Sen söndag blir de kanske badhuset här i fagersta...


Trevlig helg!

ps: vilken fiiin blogg du fått Pullan! vill oxå...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjaba tjena hallå!!!

Dom vart superfina korten.

Vi tänkte fixa barnvakt åt wille imorrn och åka till örebro med jakop och ha lite skoj på lek och buslandet. Vad ska ni göra i helgen då??

Puss på dej

2009-02-20 @ 10:23:12
Postat av: R.Filppu

favoritbandet Scotts från Dansbandskampen 24/5 och -Thorleifs 26-27/5. -vv Åker på Cindirella Just Dom Datumen Vorre Nice :p

2009-03-04 @ 15:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback