Dopfix

Idag har varit en riktig hemmadag, ringt en massa ärenden och bokat dop, jo de är sant ! *Ler*
Så har jag fixat med dopinbjudan, jag har gjort egna dopkort, jätte  fiiiina!!!
Blir ett litet dop på ca 30 personer så de känns bra...
Blev Kyrkan här i fagersta istället för Söderbärke kyrka...

Sen blev de en kvällskaffe hemma hos Ami och Tobbe, Melvin tyckte de var såååå mysigt =)
Så nu blir de kanske en film och sen sängen, Zzzzz.
Ne nu ska jag gå och vara social med min Älskling...

God Natt...

Kommentarer
Postat av: Ami

Hej gumman!

Vill bara säga hur duktig du är och hur mycket jag tycker om dig. Du är en "kanontjej".

En stor bamsekram på namnsdagen!

Ami

2009-02-17 @ 08:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback