Torsdag

Ställde klockan på 07.00 och sen gick jag och Melvin upp och åt frukost sen bar de iväg till dagis 8.15 och eftersom de blev att jag fick hämta honom kring 10 tiden igår för han var ledsen så fick jag vara kvar ca 1 timme idag och sen gå och de gick mycket bättre...
Och efter ett halv kilo sand ätande så var de dags att gå hem, nu sover lillkillen och efter de funderar jag på att gå ner på biblioteket och låna någon bra bok...
Så tråkigt nu när Mitt nya jag är slut i Sofis mode som kom ut varje Tisdag...
Ska nog hitta på nå roligt att läsa...
Någon som rekomenderar nån bra bok?

Senare idag kommer min morbror från Gbg och mormor hem till mamma så då passar vi på att hälsa på samtidigt och förhoppningsvis kommer Diana och Jenny oxå,..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback