Onsdag



Melvin och jag åker buss till s-bärke...
Melvin tyckte nog att de var spännande...



Fast efter några minuter så var de inte så spännande längre men avslappnande =)

'
Sitter och väntar på att storesyster Jenny och Lilla Diana ska komma och hälsa på...
Melvin sover lite middag nu så är han utvilad och glad när de ska lekas =)
Snart dags för inskolning på dagis, den 12:e Augusti är de dags...
Ska bli roligt för honom att få träffa en massa barn...
Då börjar projekt Sandra, jobbsökande och vad funderingar kring vad man ska göra framöver...
Skulle vilja plugga men lite sent att komma på de det här året men kanske nästa höst då har jag lite tid att klura ut vad jag vill plugga...
Så tills dess gäller de bara att hitta ett jobb och få in lite extra slantar =)

Toffe är inne på sin andra vecka i Hallstahammar, hoppas de blir en vecka till...
Sen får vi se var de finns jobb, kan ju bli var som helst...
Så roligt om de rullar på...

Nej nu är de dags att göra sig iordning innan jag får besök och Melvin vaknar...

Ha en bra dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback