Det kommer ordna sig...

Allt kommer ordna sig...
De är vad man går och tänker dag in och dag ut och nu tror jag verkligen att de håller på att vända...
Melvin ska börja skolas in den här veckan och Toffe är inne på sin 3:dje vecka sen håller vi tummarna för mer jobb efter den här veckan...
Och jag kommer kanske få jobba timmar/ som vikarie på mitt gamla jobb...
Jag blev så arg igår för att allt som man planerar och ser fram emot blir skit, när man nästan är 100% säker på att de skulle bli bra så vänder de , och då fick jag upp ögonen...
Känns så J*vla skönt!!!
Man har för höga förväntningar, de är de som är felet!


Kommentarer
Postat av: Anna

Fick upp ögonen??? Nått på tok?

behöver du prata så kan du alltid ringa mej vet du. Kram

2009-08-10 @ 18:49:29
URL: http://pergenius.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej!

Går inskolningen bra för Melvin?? :D

Läste inlägget här nere att din pappa+fam skulle komma på besök, är lite nyfiken på vem Bianca är?? :D Många kramar

2009-08-10 @ 23:20:04
URL: http://metrobloggen.se/JohaNick

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback