Underbart väder & rykten om Bebis nr.2?!

Andra dagen idag som vi varit ute hela dagen!
Gick ut kl. 10 och vi gick in nu kl 18,30, Så himla nice med frisk luft och sol!
Nu har jag tjatat om solen och värmen hela vintern så nu ska jag se till att ta vara på dom fina dagarna!
Melvins 3:dje dag med ögoninflamation och han verkar inte lida av de så värst mycket så de känns bra, och vi tvättar, tvättar och tvättar så de ser bara bättre och bättre ut nu =)
Men igår kväll fick Melvin feber huxflux, 38,6...
Men imorse var han piggare än piggast så får se hur de står till med tempen ikväll...

Fick höra att de går "rykten" om att vi väntar bebis nr.2 men de gör vi INTE!
Blev full i skratt till en början när jag hörde de men sen tänkte jag varför dom kan tro de?
Har jag blivit tjock?
Hmm kanske dags att börja kämpa med vikten så detta rykte inte fortsätter =)

Har inte hört något om de jobb jag väntar svar på men fick ett mejl på att de fått min ansökan så svaret kanske kommer i början på Maj, hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback