Tisdag

Melvin vaknade en gång inatt och ville ha nappen sen sov han till kl 8, skönt för honom...
Han har sovit jätte dåligt dom senaste veckorna så de här behöver han, att kunna sova...
Han är som en annan unge nu, han har ju inte varit sig själv på ett tag så jag funderar på om han känt av örat en längre tid?
Stackarn men nu har han medicin och den hjälper!
Igår var vi till apoteket och fick ut en annan sorts pencillin och de var bara en spruta som han ska ha 3 ggr om dagen så de är ju bättre än 4 st varje gång...
Så nu är de inga problem att få i honom medicinen...

Klappa händerna visade han att han kunde för någon dag sedan så nu klappar han förfullt och häromdagen så ställde han sig upp utan hjälp av stolar eller något annat, så duktig...

Åh vill att något jobb som jag eller Toffe sökt ska höra av sig så man får den där vardagen alla andra har, och att inkomster kommer överens med utgifter...
Skulle vara så underbart att bara veta hur de kommer att se ut framöver...
Men en dag som jag alltid säger, En Dag!

Kommentarer
Postat av: Eva

Rutiner är nog viktigare än man tror, iallafall för mig!

Det är bara bra, Elin hade feber i söndags men det är tänder på g, hörntänder!

Men nu är hon precis som vanligt! jobbigt när dom ska ha tänder...

Hur är det med er?

2009-04-28 @ 13:16:53
URL: http://ewiis87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback