Onsdag

Ingen sol idag heller, man ska inte klaga men de skulle sitta fint med lite ljus i vardagen!
Melvins hosta har äntligen börjat ge sig, nu är ha lite rosslig men de är mycket bättre...
De märks att han är piggare och gladare nu...
Men de är ju förkylningstider nu, suck!

Sitter och grejjar men min blogg förfullt, man blir liksom aldrig klar för man vill ju förbättra den hela tiden...
De är riktigt roligt att kunna designa själv, synd bara att jag inte har nå bra "bildprogram" så jag kan göra en massa fint med mina bilder men de kommer väl...
Så ni som vill men inte kan designa borde läsa lite på www.designadinblogg.se
Det är därifrån jag fått all information hur jag ska gå till väga...


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jo tiden går på tog för fort.

Jadu, visst är de skönt att ha ett jobba att komma till men när allt är så kasst som det är så vill jag inte tillbaka.

Jag ska börja 2 eller5maj men har inget schema, jag får inte komma tillbaka dit jag var innan jag gick på mammaledighet. så jag har panik. =(



Va fin du har fått bloggen! Och va stor melvin är! kan ha äta helt själv?

2009-04-15 @ 22:53:27
URL: http://jahinko.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej!ja jag tyckte jag behövde förnya den lite..Här är allt bara bra,,vi har haft fint några dagar nu på påsklovet,,men i dag så snöar det :-(..men men..de är väl det som kallas för april väder..Hur har ni det då? Kram på er och hälsa.

2009-04-16 @ 09:57:30
Postat av: Jessika

Vad roligt att den har kommit till användning! =) Jag har tackat henne från Melvin =)

Det är bra med mig. Hur är det med er? Har du kommit fram till något i frågan om utbildning?

Kram kram

2009-04-16 @ 15:48:07
URL: http://jessikaarvik.blogg.se/
Postat av: Anonym

TACK SANDRA,DEN BLEV JÄTTTTTTTTTTTTTE FIIIIIIIIIN.

KRAM ÅSA

2009-04-16 @ 19:44:01
Postat av: Eva

Hejsan!





Jodå allt är bara bra här, jag har fått sommarjobb på björkängen bland alla gammlingar så jag känner mig nöjd. Z3 sålde jag förra året och köpte mig en golf. Hittade en golf från 2005 som hade gått 1800 mil så jag slog till på en gång. Z3 var lite opraktiskt tyckte jag, man kunde ju bara använda den "sommartid", men visst jag saknar den otroligt mycket. Hur är det själv då?

2009-04-17 @ 10:13:50
URL: http://ladyblue.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback