Heeej

Nu är de flera dagar sedan jag uppdaterade här och de kan ju SPECIELLT bero på de fiiiina vädret som varit!
Tack, äntligen vår!! Eller?!
Håller verkligen tummarna nu!
I Lördags blev de premiär grillning hemma hos Ami och Tobbe, åh va mysigt de var!
Vi satt ute på verandan hela dagen och Melvin åt grillad korv och potatisgratäng...
Åh de var verkligen vad man behövde för att ladda batterina igen!!!

Sen idag bjöd vi hit Anna (Pullan), Krille och gänget...
Riktigt trevligt eftersom de känns som en evighet sen sist...
Och sen när dom åkte hem gick jag, Toffe och Melvin upp och gungade Melvin sen tog vi oss en promenad upp till kolarbysjön och tog en massa fina kort sen hem igen, underbart!

Nej nu ska jag sätta mej i soffan och titta på en film med min Kristofer!





Tack Ami för din långa kommentar <3 !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback