Batteri nivå NOLL!

Idag har varit en riktig skitdag för mej, har inte haft nå ork kvar alls har bara setat och varit deprimerad...
Fy Fan, jag som alltid kan koppla bort saker och ting så att dagarna blir bra iallfall men idag var de inte så...
Så här deppig och orklös har jag inte varit på länge!
De är så jävla mycket nu med jobb som inte finns, 1000 olika utbildningar och vad man än tänker på att man kanske ska utbilda sig till så blir de fel på ett eller annat sätt...
Kan inte någon bara säga till mig vad jag ska bli och sen rita upp mitt liv på ett schema!
Nej de skulle kanske inte vara så kul men eftersom jag är Kräfta så är de väldigt vanligt att man vill ha lite ordning och reda annars blir själen orolig och de känner jag nu...
Inget funkar, hur jag än vänder och vrider på saker och ting så blir de ändå sämre och sämre...
Men jag får tänka att allt ordnar sig, en dag!
En dag är allt som jag vill!
Men den dagen känns långt borta just nu!

Så hela den här fina och varma dagen har jag setat inne och tyckt synd om mig själv, fy för mej... =)
Men Melvin och Toffe har varit ute och gått sen slog jag mig själv i ansiktet och blev mej själv igen så då blev de en kvällskaffe hemma hos Pullan och sen en snabbsväng förbi Ami och Tobbe...
Och eftersom de blev så sent för Melvin så var de bara en flaska välling som gällde sen var de GodNatt...
Så nu har jag skrivit av mig lite och dags för att pusta ut framför tv:n... ( Zzzzzz )

Kommentarer
Postat av: Ami

Lilla Snuttan! Du får inte tänka på problem! Tänk på allt det du har istället. Du har en helt underbar liten Melvin, du har Toffe som du är lycklig med, du har en jättestor familj som bryr sig om er och stöttar er i alla lägen, du har underbara kompisar och du har oss.

Du har så mycket positivt omkring dig och det måste du tänka på. Jag vet själv, efter allt jag varit med om, att det inte är lätt, men allting ordnar sig.

Det är ingen tröst, men det är många som är arbetslösa i dagens läge. Vi har flera barnfamiljer här i Smedjebacken som fått sluta sina arbeten och har egna hus som dom inte kan ha kvar. Ni har en fin lägenhet och inte hunnit "dra på er" så mycket skulder. Det finns alltid dom som har det värre!

Ta vara på den tid som du är hemma med Melvin nu, den tiden kommer aldrig tillbaka, njuuuut, sitt inte och deppa!

Du kommer säkert på vad du vill göra och jag kan verkligen se dig som en "soss-kärring". 3,5 år går jättefort och jag vet att du kommer att fixa det om det är det du verkligen vill. Toffe måste hjälpa till och stötta dig om du pluggar. Han kommer säkert också att få jobb snart. Allt ordnar sig! Tänk positivt!

Snart är det grillning uppe i Nor, Melvin springer runt och spelar fotboll på gräsmattan med farfar och du och jag "svingar" ett vinglas. Det är trivsel Sandra! Stora kramen från Ami

2009-04-02 @ 08:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback