Arbetsförmedlingen

Jaha då ska man till arbetsförmedlingen och få den informationen man redan vet att de inte finns jobb bla bla bla...
Men man måste söka ett viss antal jobb i veckan bla bla bla...
Ja men då söker jag som rektor, lärare, sjuksköterska, socionom, butikschef mfl och hoppas på de bästa !

Men jag har ett jobb som jag sökt som jag verkligen hoppas på att få, de är en tjänst på 75% som skulle passa jätte bra då Melvin ska skolas in på dagis m.m. och de är över sommaren, men de ena leder kanske till de andra...
Åh hoppas, hoppas!
Och alla dessa jobb Toffe sökt!

Kommentarer
Postat av: Johanna

förstår dejj med arbetssökandet. Jag och Niclas har oxå sökt hur många jobb som helst, det är så svårt att få jobb just nu. Vad är det för jobb du har sök som du hoppas på då?? Håller tummarn för dejj iaf =) Kramar

2009-04-20 @ 12:59:03
URL: http://johanick.babyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback