Trötter & Räkmacka?!

Kunde inte somna om efter att Toffe åkt till jobbet vid 5, suck!
Ligger och grubblar på en massa saker, tänk om man bara kunde koppla bort allt ibland!
Somnade tillslut vid 6-7 sen vaknade Melvin nu vid 9 och ville ha mat men då är de ingen ide att somna om fast man var jätte trött´...
Nu har jag och Melvin tittat på tv och nu tar han nog en 5 minutare, har inge speciellt att göra idag , fick så mycket gjort igår...
Anders sa igår iallafall att han skulle bjuda på en räkmacka och Kaffe idag så får se om dom är vakna =)
Någon dag snart lär jag och Melvin åka buss eller tåg in till Söderbärke och träffa Anna,Jakop och Wille.
Det är ju så mysigt att åka buss & tåg...

/Sandra


Kommentarer
Postat av: bästisen =)

2008-09-24 @ 10:18:05
Postat av: Anonym

Jag hade ´lite bråttom att posta inlägget =)

Ahh mysigt? Men det är ju skönt att bara få göra något annat. Klart ni ska ta buss eller tåg hit nån dag. Du får väl lura med din mamma och anders hit på kaffe nån dag. Jag har sån ångest idag sandra, pappa fyllde år igår och jag hade glömt av det. Men jag skickade ett sms idag. Usch jag har dåligt samvete. Fan va gott med räkmacka. Vi kan väl höras lite senare. Kram på dej

2008-09-24 @ 10:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback