Snart helg...

Nu är de snart helg, redan Torsdag...
Sen på Måndag ska Toffe börja på sitt nya jobb och de är ju super spännande!
Känns verkligen super bra speciellt för Toffe!
Idag tog vi de lugnt på morgonen, Toffe,Jag och Melvin gick ner på stan och tillbaka nu på eftermiddagen och sen medans Toffe spelade tv-spel och Melvin kollade på så passade jag på att plocka iordning här hemma och vika tvätt m.m. sen blev de en efterlängtad dusch!
Ja nu händer de inte mycket, blir nog till att bara vara hemma och mysa med mina Älsklingar och sen när Melvin somnat för kvällen så blir de nog en eller två filmer....
Så underbart nu när Melvin har sina rutiner, att efter 21-22 på kvällen så är de vår egen tid, min och Toffes, de behövs verkligen för att kunna varva ner innan en annan ska sova...
Så himla mysigt nu när Melvin har börjat fått gröt på morgonen och på kvällen, sen efter kvällsgröten blir de ett kvällsbad och då badar jag med Melvin för han har växt ur baljan...
Sen är han så trött så då somnar han oftast på en gång =)
Förut hade jag Mango pur'e till gröten och nu har jag köpt päron-hallon pur'e, smakade jätte gott tyckte både Melvin och Jag ;)
Ne nu ska jag gå och vara lite social men de kanske blir ett till inlägg innan kvällen...
Många kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback