Saknar min telefon!


Åh jag tror jag blir tokig snart om jag inte får min telefon, gud va bortskämd man blir med alla finesser!
Nu har jag en gammal telefon jag fått lånat av Mamma och Anders, suck...
Man kan ju svara och ringa och skicka sms men jag vill ha mer än bara de!
Men de har bara gått en vecka nu sen jag skickade in den så jag får nog vänta minst en vecka till...

Ja en vända ner på stan blev de och de var skönt väder, varken för kallet eller för varmt...
Nu lyser solen oxå, kanske kan ta en till promenad eller sitta inne resten av dagen?
Tvätta har vi gjort oxå så nu blir de att ha gott samvete när man sätter sig framför tv:n ikväll och vräker i sig gottigottgott...

Snart kan man blogga via mobiltelefonen!
Kanske man blir mer aktiv med att sätta ut bilder...

Nu vaknade Melvin, skriver mer senare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback