Oooopppsss!

Oj redan Onsdag, var flera dagar sedan jag skrev i bloggen...
Sitter hemma hos Anna nu, passar Wille medans Anna går och hämtar Jakop på dagis, Melvin sover...
Vi har varit på Pyttisarna från 9.30-11.30, riktigt trevligt, kommer bli fler gånger!
Var tvungen att ställa klockan idag annars hade jag aldrig varit uppe så tidigt, var här i söderbärke strax före nio...
De jag skrev tidigare: Imorgon gäller de! De var ett jobb Toffe hade sökt och fått svar på, och skulle träffa chefen.
Mötet gick bra och han skulle avvakta tills chefen hade haft möte med hans chef =)
Och igår ringde dom och sa att dom ville ha Toffe, och idag ringde dom och sa att han börjar på Måndag och ska hömta kläder i Köping på Fredag...
Jobbet är i Ramnäs, så de blir 6 mil totalt att pendla varje dag men gör vad som helst för ett jobb!
Så de var så himla passande så hoppas verkligen att de funkar så kan de bli fast!
Så himla trevligt att hitta på något med bara Anna och barnen...
Skriver mer senare ikväll för nu är de lika bra att avsluta innan någon av barnen vaknar...
Kramar

Kommentarer
Postat av: Ami

Hallå där!



Ja, jag förstår att det är trevligt att bara vara "mamma-barn" ibland.Dom där karlarna måste man vara utan emellanåt! Ha det mysigt!



LYCKA TILL med nya jobbet Toffe!!!! Hoppas att det går bra och att Du trivs!



Kramis

2008-09-17 @ 14:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback