Nya nappar

Idag blev de en vända ner på stan igen, känner mig väldigt duktig att man är ut och promenerar varje dag!
När man känner sig slö och kanske inte känner för de så tänker man bara på Melvin, han vill väl oxå ha frisk luft och ligga i vagnen och lyssna och titta på sånt han inte hört eller sett förr...
Så de är hur nyttigt som helst för oss båda...
En annan som vill gå ner i vikt oxå, så de är bara att vara stenhård på promenaderna.
Var in på Coop idag, såg nya nappar dom fått in så de blev 4 st =)
Hoppas man håller reda på hans alla 8 nappar nu så man inte står där och ha tappart bort alla sen...
Dom var så fina, blå och gröna så klart, typ de ända färgerna som finns på nappar på coop just nu...
Skulle vilja köpa nickenyfiken men får se om dom får hem fler sånna...

Imorgon vet jag inte riktigt vad man ska hitta på, skulle vilja hitta på något på middagen, börjar bli lite lång tråkigt att sitta hemma så får se vad jag och Melvin ska hitta på =)
För både jag och Melvin är ju mycket för att sova lite extra länge, så inget före 10 om vi får bestämma...

Kommentarer
Postat av: bästisen =)

Du e en toppen-kompis =)

2008-09-25 @ 19:56:22
URL: http://pergenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback