Ny vecka

Har inte skrivit på ett tag, jag har inte varit så aktiv med någonting tycker jag...
Men idag fick jag städat här hemma, gick ner på stan och tillbaka och skriver ett inlägg här =)
Så nu känns de lite bättre...

I Fredags tog Ami semester från jobbet, hon kom hit på middagen kring 12 sen gick jag, Melvin och Ami ner på stan och handlade en massa kläder till Melvin sen gick vi och tog oss en varsin korv med bröd sen gick vi in på vallonen och tog oss en kaffe och go'bit, mums!
Tack Ami för en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Jessika

Hej hej!

Det bra med mej. Hur är det med er då?

Jag la till dig som vän på bilddagboken =)

Kramar

2008-09-30 @ 17:03:07
URL: http://jessikaarvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback