Melvins låt

När inget annat duger så är de bara att spela Helen Sjöholm- Du är min man:

Du är min man och jag vet du gör så gott du kan 
Fast du inte tycker att du räcker till
Men du får tycka vad du vill
Jag älskar dig
Och jag ber du måste tro på mig
Det betyder allt att vi två har varann
Du är min man
Jag vet hur jag får dig att glömma så bara nuet spelar roll
Så att du skrattar igen och slutar att döma
Dig själv för en stund och vågar drömma
Och om den bistra verkligheten är mer än du kan ta just nu
Så låt mig hjälpa dig då att svälja förtreten
För mig finns det bara du
Du är min man och jag vet du gör så gott du kan
Fast du inte tycker att du räcker till
Men du får tycka vad du vill
Jag älskar dig
Och jag ber du måste tro på mig
Det betyder allt att vi två har varann
Du är min man
Du är min man
Och om den bittra hopplösheten har slagit rot hos dig just nu
Så låt mig hjälpa dig då att svälja förtreten
För mig finns det bara du
Du är min man och jag vet du gör så gott du kan
Fast du inte tycker att du räcker till
Men du får tycka vad du vill
Jag älskar dig
Och jag ber du måste tro på mig
Det betyder allt att vi två har varann
Du är min man
Du är min man

Kommentarer
Postat av: Ida

Heej Gumman det är bra med miig.. Har inte orkar skriva nått för det har inte hänt nått roligt bara jobbar tränar och sover inte så kul.. meen ska skriva ett i morgon tänkte jag.. Pusssar i massor

2008-09-20 @ 20:48:44
Postat av: Johanna

hej!

De är fint här, sj??

Ja vi får hoppas på de, men ja är fortfarande mammaledig till slutet av januari, så de inte så bråttom..

men skulle va skönt få ett jobb snart iaf =)

då kan man spara mammadagar o så..

men ja är ju ingen arbetsmänniska ^^ men måste ju =)

nää vi har ansökningar här hemma till dagis, men har inte skickat dom än, ja vill gå o kolla på 2 dagisplateser först så man vet vilket man vill välja =)

Får se hur de blir =) de skulle va bra för Max o börja på dagis snart så han får vänner o sånt =)

Hur är de me Melvin då?? växer o blir bara större va?? =)

Kramar

2008-09-21 @ 09:38:32
URL: http://johanick.blogg.se/
Postat av: Anna

Dax att fylla på med ett nytt inlägg kanske?? =) Nå hur gör du idag? Kram

2008-09-22 @ 06:23:54
Postat av: Åsa

Hej!!!Är allt bra med er???Nu har jag skrivit i min blogg:)Kramiz

2008-09-22 @ 12:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback