Lördag

Idag är de Lördag...
Melvin vaknade inte förens 08.30 idag och ville ha mat så jag fick en sovmorgon, de var sååå skönt, sen kunde jag inte somna om men Melvin somnade om utan problem och vaknade precis...
Blev ganska sent igår, kom hem från söderbärke vid 22.30 tror jag så då la vi Melvin sen satte vi oss framför tv:n med godis, chips och dipp men de blev inte långa stunden jag var vaken =(
Kanske blir bättre idag...

De gör inge Anna att du somnade igår, jag kände exakt likadant och gjorde likadant när vi kom hem...
De var den goda maten som gjorde de, Tack Anna de var så J*vla gott! du är duktig du!

Ja va händer idag?
Jag ska tvätta iallfall =(
Ska försöka gå ner på stan och tillbaka, blev ingen promenad igår så...
Sen hoppas jag på en lugn kväll framför tv:n...

Igår fick Melvin Kläder av Ami och Tobbe:
2 bodysar i stl 74 & 86
1 par byxor i stl 80

Perfekt! Tack så himla mycket!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Tackar! =)

Din va fin den med. :)



Jag har ingen aning. Det är min kompis Emelie som har fixat den till mig. :)

2008-09-20 @ 16:51:15
URL: http://josssaan88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback