Långa Söndag!

Idag är de söndag och de känns verkligen!
Anna,Krille,Jakop och Wille kom på besök, trevligt trevligt!
Var så länge sen!
Jag och Anna satt och prata om alla dessa modebloggar, blir så avundsjuk!
Tänk om en annan kunde ha nya kläder på sig varje dag, typ...
Va har en annan? Jo några leggins och mjukisbyxor man passar i och sen några linnen i XL som man haft genom hela graviditeten...
Tråkigt tråkigt så nu känner jag verkligen för att fixa så att jag trivs med min vikt och sen ska jag åka och shoppa!
Blir nog en shopping innan oxå för de är skapligt tråkigt att iprincip ha liknande kläder jämt...
Skulle vilja ha en stooor garderob men en massa skor och väskor och framför allt mycket kläder!
Tänk att ha beslutångest när man står och tittar på allt snyggt man har?!
Att stå och försöka välja vilka skor man ska ha till just den väskan man har förtillfället?!
Att ha många olika smycken och skärp att välja på?!
Som jag alltid sagt om allt:
EN DAG!
En dag så ska jag oxå ha så...
Och de är ju alltid bra att ha Mål här i livet ;)

På tal om shopping så blir de nog en vända till kupolen snart!
För nu har de gått för fort, Melvin har vuxit ur stl 62 och är inne på stl 68 och har inte mycket i stl 74 så nu måste de bli en vända snart =)
Ska köpa lite mössor och vantar, lite tjockare tröjor, jacka, vinterkläder...
Kylan är här! och de blir inte bättre...*suck*
På Nyårsafton är Melvin 7 måndader! helt sjukt, så de blir  nog pulkaåkning med ungarna och Melvin när snön kommer =)

Som jag skrev tidigare i ett inlägg: Imorgon gäller de!
Kan tyvärr inte avslöja de än! Ska göra de så fort vi vet säkert...
Håll ut! ; )


Melvin somnade när vi dansade och sjöng till Queen så nu sover han så gott...
Så nu passar jag på att titta mejlen och göra ett inlägg här...
Kanske gör ett till inlägg senare...

Ha en bra Söndag...

Melvin, en riktig cooling!
Kortet är taget för över 1 månad sen...
Tony Hawk, släng dej i väggen ;)

Hmmm de börjas redan!

Kommentarer
Postat av: Anna

Lång söndag!? Det är onsdag idag, ett nytt inlägg kanske? Ses

2008-09-17 @ 07:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback