Grattis Älskling!

Idag vaknade jag av att Toffe och Melvin hade gått upp före mej!
Dom satt på min sida av sängen och väkte mig vid 10 tiden, kaffe var påsatt och mina ägg låg och koka...
Alltså frukosten var serverad!
Kan nästan tro att de är jag som fyller idag ;)
Underbart, synd nog så känner jag mig extra dålig idag, typ som en förkylning som är på väg, de kan ha blivit efter den långa promenaden i de dåliga och kalla vädret igår så jag hoppas verkligen inte att de blir värre!
Blir nog ett varmt bad ikväll...

Ja som sagt min älskling fyller 21 år idag! Grattis!
inget inplanerat mer än att vi ska fira han på lördag med god mat inne vid hans pappa och Ami i söderbärke =)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Grattis till Toffe =)

2008-09-04 @ 20:15:14
URL: http://johanick.blogg.se/
Postat av: Ami

Ni är för härliga!!! Ni är jätte välkomna till oss på lördag! Kram Ami

2008-09-05 @ 09:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback