Fredag

Äntligen Fredag...
Vet inte va de är men fast man går hemma hela veckorna så känns de så underbart med helg, när fredagen kommer så blir man så avslappnad och när man vaknar på en lördag så känner man verkligen hur ledig man är hela dagen...
De är väl att på helger ska man ta de lugnt och slappa men på vardagar är de så himla mycket man kan och ska göra...

Jag och Melvin följde med Toffe in till Söderbärke idag, han skulle hjälpa sin pappa med bilen och då passade vi på att hälsa på Anna,Jakop och Wille.
Vi gick ner till bibloteket med Rebecka, Wilma och Lilly(stavas?)
De var trevligt att komma ut men barna var lite för små för bibloteket, wille,melvin och Lilly är -08:or och Jakop och Wilma är -06:or så dom ville inte sitta i myshörnan och läsa böcker så de blev inte långa stunden vi satt där.
Toffe blev klar efter ungefär 1 timme så då hämtade han mej nere vid skolan och nu har han åkt till Köping och ska hämta kläder till de nya jobbet...
Så nu sover Melvin och jag ska passa på att plocka,titta mejlen och sappa melan kanalerna...
Ganska skönt att vara själv ibland, att bara sitta och tråka, att veta att någon annan inte blir uttråkad...
Blir nog en vända ner på stan nu på eftermiddagen, blir nog lite chips till kvällen ;) Mums...
Men ska vänta till Toffe kommer tillbaka så slipper jag och Melvin gå själva...

jag är mer än 100% säker nu att jag ska beställa tid för klippningen, ska prata med Sofia (frisören) om man kan permanenta dom stora fina lockarna som Cameron Diaz har oxå, annars är de ju inte svårt att fixa själv...

Nej nu ska jag passa på att göra lite annat innan Melvin vaknar..
Blir kanske ett inlägg lite senare...

Kramar


Kommentarer
Postat av: Jessika

Va bra =) Det är ganska bra. Har stukat foten ganska rejält men annars är det bra =)

Du får sätta ut bild på bloggen sen när du klippt och permanentat håret. Om vi inte ses innan dess förstås =)

Det går bra i skolan. Jag ska ju gå tvåan i två år. Så jag går bara halvtid kan man säga =) Det känns jätte bra. Jag har massa tid att ta igen uppgifter från ettan och har större chans att få högre betyg också. Så det är jätte bra =)

Har ni bestämt något datum när Melvin ska döpas? Wilma ska döpas den 4:e Oktober.

Kram



2008-09-19 @ 15:33:56
URL: http://jessikaarvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback