Fika och Dickens!?

Idag blev jag livrädd!
Ami ringde mej vid 6 på morgonen och berättade att dom sagt på radion att de hänt en stor trafikolycka här i fagersta vid 5 tiden, samtidigt som toffe skulle ha åkt mot jobbet, Toffe hade inte svarat fast hon försökt ringt sedan 05.30 och han börjar inte förens 6 så jag ringde som en tok till klockan blev 7 sen hörde Ami på radion att de varit en lastbil som vält så de var ingen person bil med i olyckan, puuuhhh!
Hemsk känsla man får i kroppen!
Så Toffe funderade vad de var som var så viktigt när han såg alla missade samtal och sms på fika rasten men som sagt de var ju verkligen skrämmande med tanke på tidpunkten och att Toffe inte svarade i telefonen...
Älskar dej Kristofer Larsson! <3

Förlåt Anna att jag är så j*vla velig med allt! *skäms på mej*
Imorgon ska jag, Anna och Rebecka gå ut på Dickens, har inte hunnit planera så mycket så imorgon får man veta mer =)
Ska bli roligt / trevligt, sist man var ut var med Toffe, min storesyster, Ami och Tobbe men de ska bli skönt att få komma ut bara tjejer oxå!
Så då blir Toffe hemma och myser med Melvin medans jag är ute med tjejerna...

Och imorgon skulle Ami ta ut semester och komma hit på förmiddagen, kring 9-10 och sen ska jag, Melvin och Ami gå ner på stan och (ögon) shoppa och ta en fika, Mysigt!

Melvin somnade vid 21 så ska passa på att varva ner lite i soffan med Toffe innan de är dags att lägga oss, jobb imorgon för Toffe, från 6.00 och slutar kanske tidigare en 14 eftersom de är fredag...

Melvin och Kristofer, ni är mitt liv, mitt allt! <3

Anna, Tack för att du finns! <3 Du är Toppen!


Kommentarer
Postat av: anna

Ååå gullrumpa =) Tack din mamma att du finns och att hon har gjort dej till en toppen sandra! Vad hade jag gjort utan dej?? Puss

2008-09-28 @ 21:43:34
URL: http://pergenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback