Biff Stroganoff

Igår kväll blev de en sväng in till Söderbärke, Anna och Krille bjöd oss på korvsoppa, mums...
Sen tog jag och Anna en promenad runt om i söderbärke, riktigt trevligt...

Idag gick Toffe upp före 5 då han börjar 6 i Ramnäs, sen vaknade Melvin vid 7 och sen kunde jag inte somna om så då kollade jag på "Alla älskar ramond" sen tvingade jag mig själv att somna om sen vid 10 så var jag helt slut men Melvin ville inte sova längre...
Gick över och hälsade på mamma en snabbis och sen bar de iväg hem för att passa på att städa medans Melvin sover middag, och han sov nog i över 2 timmar i streck så jag hann både städa och duscha...
Sen kom Toffe hem vid 15, då passade jag, Melvin, mamma, Anders och Timmy på att gå ner på stan,handlade alldeles förmycket så de fick knappt plats på vagnen...
Sen åkte ändå jag och Toffe ner med bilen och handlade ännu mer, bara nödvändigt ;)

Fick tag i en vällingdoserare idag! äntligen!
Fanns på Coop nu när dom fått hem en massa nytt...
Och nu har coop börjat med rockstarbaby...

Idag köpte jag även matburkar åt Melvin, från 5 månader.
Biff stroganoff och slottspytt, så idag smakade han på biff stroganoffen och de var väl så där...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra att du hittade en vällingdoserare! Haft en bra dag? Gonatt med er

2008-09-23 @ 21:28:46
URL: http://pergenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback