Tråkigt väder, mys & film...

Sov bättre inatt men somnade sent, sen vaknade man flera gånger och kollade vad klockan var...
Jobbigt när man inte är van att sova själv , så man ligger och vänder och vrider på sig tills Toffe kom hem sen slocknar man så gott men då vaknar ju Melvin någon timme senare...
Men de är nog en vanesak...

Idag åkte jag och Melvin in till Söderbärke vid 10:tiden och hälsade på Anna och Wille ( Jakop var på dagis)
Vi åt frukost, drack kaffe, åt glass ;) och kollade på en så bra film sen blev de lite skitprat sen var de dags för mej att dra mej hemåt vid 14:tiden, vi ville ju hinna träffa Toffe innan de var dags för honom att åka till jobbet vid 22.
Nu har jag och Melvin badat och nu ligger han och lyssnar på musik och ska sova.
Så nu blir de min egen tid...
Kanske kolla på en action film eller Sex and the city - The movie igen!


Tack för idag Pullan !
Vad skulle jag göra utan min Anna!


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, jag har ju bara en pulla och det är ju du. Jag har ju andra kompisar men ingen som är min pulla som du e. Förstår du?? Kan du inte ta och kolla över med toffe och allt ang. kryssningen den 19/11 på BIRKA. Skulle ju vara så jäkla skoj om vi kunde gö nått helt själva nån gång. SNÄLLA !!!!!!!!!!

Jag ringer dej ikväll. puss

2008-10-22 @ 12:15:58
URL: http://pergenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback