Söndag

Tråkiga Söndag...
Fint väder är de iallafall så man får hoppas på en promenad innan dagens slut...
En vända runt haga kanske? =)

Helgen har gått så himla fort!
I går så var jag,Melvin och Toffe med mamma och Anders till badhuset med ungarna...
Melvin tyckte de va så himla skoj att bada!
Sen blev de äppelpaj hemma hos Ami och Tobbe, mums...
Och en snabbkaffe hemma hos Anna och Krille...

Vaknade sent idag så känns som hela dagen blivit förstörd!
Är så himla seg så jag bara måste ut i friska luften annars somnar jag snart!
Melvin och Jag är helt friska nu ( vågar man skriva så? pepparpeppar)
Så nu i veckan ska jag och Melvin vara duktiga, ut och promenera varje dag!

Ska ringa om dop nu på måndag och sen ska jag kolla efter vad Melvin ska ha på sig...
Någon som vet var de finns fina dopkläder?


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej Sandra!

Dopkläder kan du ju hitta i nästan alla barnklädesaffärer, om inte annat så kan dom säkert köpa in dopkläder.

Men en jättebra sida du kan titta in på är www.barndop.nu , där hittar du så gott som allt som man kan tänka på innan dopet, checklistor o hur allt går till o så =) ja tycker den sidan är jättebra, ta en titt iaf =) Kramar

2008-10-12 @ 18:28:35
URL: http://johanick.blogg.se/
Postat av: Johanna

mm jag vill oxå till Thailand, skulle va sååå skönt o slippa kylan här ^^

2008-10-12 @ 18:30:03
URL: http://johanick.blogg.se/
Postat av: Ewa

Hej!

Ja jag tror att det kan vara nått sådant. Och en massa stress, vi har jätte mycket just nu!



Jadu i veckan är det väl inget speciellt! På tisdag ska jag till västerås. Vi kanske kan ses?



Kram

2008-10-12 @ 18:39:06
URL: http://ewiis87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback