Shopping

I går var vi till v-rås och handlade ny barnvagn, matstol, mystofflor til mig, och lite smått och gott...
Blev så himla nöjd över barnvagnen =)
Blev en Emmaljunga Scooter -09, Tack Morbror Glenn för hjälpen!
Helgen har varit lugn eftersom Toffe har vänt tillbaka dygnen efter nattpassen...
Och nu i veckan som kommer jobbar Toffe eftermiddag, 14-22 så de tar nog inte lika mycket på krafterna...
Och nu på Tisdag kommer Mormor och Morbror Glenn så de ska bli så himla trevligt, och dom stannar i en vecka...

Melvin och Kristofer <3


Kommentarer
Postat av: Ida

Heej gumman.. det är bara bra för tillfället är jag nere i malmö.. Kommer hem den 10 November.. är här och hjälper till med en ny öppning så jag jobbar.. är ledig idag så tänkte kolla in stan lite.. och fest har det blivit ganska mycket så jag behöver inte festa på ett tag när jag kommer hem :) allt br amed er?? Pussar

2008-10-27 @ 11:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback