Mycket nu!

Har inte skrivit på några dagar, har verkligen varit mycket nu!
Mitt i förkylningen så går våran bil sönder! Måste ju ha bil eftersom Toffe pendlar varje dag till jobbet och dom tiderna han jobbar så går de inte att åka buss eller tåg.
Men efter mycket oro, ont i magen så kom våran räddning.
Vi köpte en liten och billig bil, passar oss perfekt!
Har alltid tjatat på Toffe om en liten bil och nu har vi en liten bil och en kombi (så fort den blir lagad) så de var väl någon mening med de oxå!
Tack så himla mycket för hjälpen!

Det har inte hänt så mycket eftersom vi varit sjuka här hemma, jag och Melvin.
Men börjar bli bättre.
Var till BVC idag och han har gått upp över 1 kg på en månad, han följer sin kurva så fint!
Så nu väger han 8140 gram och är 67 cm lång =) Stora killen!
Sen blev de första promenaden ner på stan på 2 dagar, har inte känt för att ut och gå eftersom jag och Melvin varit dåliga.
Märkte att jag inte var helt bra än eftersom jag kände i bröstet att man överanstränger sig men de gick bra och de var riktigt skönt.
Jag och Melvin börjar iallafall bli bättre, snorar och hostar mindre.

Åh idag fick vi veta en sån BRA nyhet!
En riktig hemlis =)
Kan inte skriva så mycket om de nu men återkommer så klart om de snarast!



Kommentarer
Postat av: Sagas mamma

ja dom gör ju de ! de går jätte fort! snart är de dax o börja jobba igen, tiden bara rinner iväg!

vad ska du göra efter mammaledigheten?



krya på er! kramkram

2008-10-08 @ 18:20:48
URL: http://prinsessansaga.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej!

Ja, Niclas pappas tjej, hon lägger sejj i allt..

Hon verkar tro att hon vet mer om oss än va vi själva vet, jättejobbig =S

Menmen, man får ju dras me henne..

Hur är de me er då?? =)

Kramar

2008-10-09 @ 10:43:51
URL: http://johanick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback