Måndag

Redan ny vecka...
Ska de fortsätta att gå så här fort så är de ju snart Jul...
Satt precis och tänkte på när man ska börja julpynta och de är ju om ungefär en månad va?
Så himla mysigt! Ska vara lite duktigare den här julen och pynta mer, och göra mysigt på balkongen så de blir mysigt ute oxå =)
Julklappar, vad ska man köpa åt alla?! Så himla skoj att handla julklappar...
Hmm vad ska Melvin få? Ska inte låta Toffe åka och handla själv till Melvin för då blir de mest saker för pappa tror jag ;)

Blev en riktigt tråkig dag igår men vi fick mycket gjort istället...
All tvätt blev tvättat, underbart!
Och nu ser de ut som de gör här hemma men ska se till att fixa de innan vi lägger oss, annars har jag hela dagen imorgon på mej oxå...
Gick ner på stan och tillbaka idag, de var så himla skönt...
Förra veckan blev de inte många promenader så nu den här veckan ska vi försöka vara duktiga...
Blev en fika på Jennys jobb innan vi gick hemåt...

Trodde jag skulle på föräldragrupp idag så jag kunde inte träffa min kompis Ida innan hon åkte hem till Borås så de känns tråkligt och speciellt eftersom de inte var idag de var =(
Så vi får träffas vid jul istället...
Får ta en pizza på vildanden =)

Nu sover Melvin och då passar jag på att kolla mejlen...
Melvin har börjat suga på tummen! Så himla gulligt!

Kommentarer
Postat av: Jessika

Hej hej!

Ja, den släppte ett tag. Men nu tror jag att jag har fått ögoninflammation =/ Men jag ska till läkaren kvart i sju =)

I veckan blir det väl skola om jag blr bättre. Annars får jag ta det lungt.

Va ska ni göra i veckan då? Kommer den roliga nyheten ut på bloggen snart eller? =D ;)

Kramar

2008-10-13 @ 17:33:55
URL: http://jessikaarvik.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, det är 10 veckor kvar till nyår.

2008-10-13 @ 20:55:17
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Anna

Nämmen tjenare!! Fasen vad tråkigt jag har haft idag, Vi måste ses imorrn!!! Kan jag få Klipp-sofias nr. Puss

2008-10-13 @ 22:52:28
URL: http://pergenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback