Måndag

Idag har de varit en riktigt dryg dag!
Igår så blev de helt fel, somnade på soffan sen när jag skulle lägga mej i sängen var jag pigg fast ändå inte och sen trodde jag att jag ställde klockan på 08.30 så jag skulle upp och gå på pyttisarna med "Pullan" men vaknade imorse när Melvin vaknade vid 10, kollade på mobilen och den var avstängd!?
blev så irritérad och stressad, dålig start på dagen! blev inge pyttisarna för våran del men vi åkte och hälsade på Anna,Jakop och Wille, tog en kaffe och blev bjuden på mat, mums!
 Och pricken över i:et var att Melvin hade varit smågnällig hela natten så de känns som att man inte fått sovit något alls...
Så de har inte varit min dag...

Fick besök av Ami och Tobbe nu på kvällskvisten, dom hade med sig nybakta bullar, mums!
De var riktigt trevligt...

Toffe var och besiktade bilen idag och den gick igenom! Härligt...
Och att jobba natt var helt ok tyckte Toffe så de var skönt att höra så får se om de blir enklare att somna ikväll...

Nu sittar jag här, Melvin sover och Toffe åkte för ungefär en timme sen till jobbet...
Ska väl titta lite på tv:n innan de blir dags för sängen...
Hoppas att de blir en lugn natt och att man är duktig imorgon och tar en promenad!
Har inte varit ute och gått sen i Torsdags så nu har man nog gått upp en massa efter allt syndande i helgen...
Suck!

Idag klockan 16.00 kom min telefon till posten! Äntligen!
Så nu kan jag slänga alla dessa gamla "Skit" telefoner i väggen!
Så Nu kan folk nå mej! =)
(Men ska de verkligen behöva ta en och enhalv månad för att fixa knapparna på en telefon? service vad är de?!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du e min bästa pulla, fast jag har ju bara dej. Jätte kul att du kunde komma idag men synd att vi inte tog nån promenad men filmen var ju bra och glassen god så va fan gör det =) Puss

2008-10-21 @ 20:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback