Love Guru

Idag vaknade Melvin vid 7 och ville ha mat, efter de passade jag på att titta på 2 bra serier som gick på tv:n och sen gick jag faktist upp, kände att jag skulle vilja äta frukost i lugnt och ro, satt på kaffe och se satt jag och tittade på nå program som handlade om spöken, inte så roligt när man sitter helt själv och de är tyst i hela lägenheten.
Efter de så började jag titta på Love Guru, en komedi film men har inte sett klart den så ska göra de nu medans Melvin sover.
Tog som vanligt en promenad nu vid 12 ner på stan och handlade lite och sen tillbaka, så himla skönt...

Det går så bra för Toffe på de nya jobbet, känns underbart!
 Älskar dej! <3

Igår när Melvin inte riktigt visste vad han ville så satt jag på Queen och sedan dansade vi som tokar här i lägenheten =)
Han skrattade åt sin tokiga mamma, han var min gitarr och han kunde inte sluta flina =)
Dansade i någon minut bara sen gick ögonen i kors och han somnade direkt.
Vi hade så himla roligt, och här om dagen så hoppade vi i sängen och de var en riktig höjdare!
 Mamma och Pappa Älskar Dej  <3
Jag Älskar Att Vara Mamma!

Hade inte fått ordning på detta om inte du hade ringt i morse =)
Nu känns allt mycket bättre, tack Ami!



Kommentarer
Postat av: Sagas mamma

hej!

de är jätte bra! :)

hur e de med er då?

ska vi ses snart någon dag?

kramkram

2008-10-02 @ 12:38:14
URL: http://prinsessansaga.blogg.se/
Postat av: Ewa

Hej! Fick ditt medelande, men jag har inga pengar på telefonen så jag kan inte svara. Ja absolut, kan vi ta en fika!:D När kan du? Kram

2008-10-02 @ 13:16:17
URL: http://ewiis87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback