Helt slut...

Tisdag och Onsdag har jag och Melvin tagit promenad ner till Sofia och Saga och de var så trevligt, skönt med friskluft...

Nu är jag helt slut, har varit ner på stan idag på dagen och gått och shoppat med morbror Glenn och Robin och sen när vi kom hem var de bara att gå in och mata Melvin sen bar de iväg ner på stan igen eftersom affärerna hade öppet till sent idag så kom Anna,Krille,Jakop och Wille hit och ville fynda...
Gick på stan i någon timme, åt på GrillHouse, Mums...
Sen började det SNÖA på vägen hem, så himla mysigt...
Jag och Anna gick ner på stan och tillbaka och krille tog bilen med Jakop...
Men på vägen hem var de inte så trevligt att promenera  i de kalla och blöta vädret! Usch!
Men de var riktigt trevligt, synd att man inte hade en massa pengar att spendera! =)

Idag fick jag ett sånt fint sms av min bästa vän:
Jag Ville bara berätta att du är en toppen vän =)

Det är sånt som gör att man blir varm inombords =)
Tack Anna för att DU finns! DU är Toppen...

Nu har Melvin blivit så bortskämd med saker av Mormor och Morbror Glenn
Jätte fin fleece dräkt, brun/grön med vita moln
Sockor
Tuggring
skallra/leksak
Mössa, vantar
Haklappar
Hmm var de nå mer? Så himla bortskämd ;)

Idag fick JAG en mössa av Morbror Glenn, en jätte fin, han tyckte jag behövde en, så jag slipper gå och gnälla =)
Tack morbror...

Fredag imorgon! Underbart...
Toffe har jobbat 14-22 hela veckan men imorgon jobbar han 11-17...
Skönt att han slutar i tid på en fredag...
Underbart med helg!

Älskar mina killar!
Melvin och Kristofer <3

Jag vill ge alla mina nära och kära en Stooor Kram när ni läser detta!
Släkt, familj, vänner !
Tack!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

De är ju så kul när ens barn blir bortskämda utav andra, hihi =)

Va kul me snö, vi fick oxå massor me snö igår =)

de blir lite ljusare o mysigare ute =)

o så är de kul för Max oxå, nu när han börjar förstå o vara me mer =)

Allat bra me er annars?? Hälsa HELA familjen =)

Saknar er =)

Kramar

2008-10-31 @ 10:21:00
URL: http://johanick.blogg.se/
Postat av: Sagas mamma

kram tillbaka :D

2008-10-31 @ 18:23:48
URL: http://prinsessansaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback