Stressad

Nu sover Melvin och jag varvar ner framför datorn, som vanligt är jag ute i sista minuten och ska leta dop present åt Jakop tills imorgon så ska gå upp i tid imorgon och kolla på leksaksaffären få se...

Saknar er mina Tjejer, Ida och Kitty -  vi måste träffas snart, vi har inte träffats på ett bra tag nu men ändå så försöker vi hålla kontakten iallafall =)

Vill oxå skriva att min Pulla är en sån bra vän, tack för att DU finns...

Åh va man saknar Kristofer,  men de är skönt att man får göra de ibland oxå =) Älskar dej!

Melvin du är vårat allt <3


Kommentarer
Postat av: Ida

saknar diig me gumman min.. meen nu är det snart jul och då kommer jag förbi och ger er en liten julklapp :) och måste ju få se den stora killen :)

Pussar i massor

2008-12-01 @ 17:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback