Söndag

Igår var en riktigt fin dag, solen lös och de var riktigt kallt, minusgrader var de!
Och de är lika fint och kallt idag...

Igår blev de ganska sent innan vi kom hem eftersom vi var till kyrkan i Smedjebacken och sen till morfars grav och gjorde fint men sen efter man tinat upp så tog jag och mormor oss ett varsitt vinglas, vi alla satt och pratade hemma hos mamma och lyssnade på Thorleifs och de var så himla trevligt...
Var länge sen jag skrattade så mycket!
Sen blev Toffe, Jonny och Glenn sugna på Dickens och bar iväg dit och jag och Melvin gick hem och la oss för natten =)
Killarna hade haft jätte skoj och var nog hemma vid 3:tiden...

Och nu längtar jag ännu mer tills kryssningen som jag och min kompis Anna ska på den 19 November!
Har hört att Lasse Stefanz spelar i Ludvika den 12 December så de är flera stycken som är sugna på att åka dit så hoppas att de blir av =)
Nu den 12 November fyller min lillebror Robin 18 år! så Fredag den 14:e ska vi försöka hitta på nå skoj, men vad?

Ursch imorgon kl 06.30 ska min bror vara i Avesta för att sedan ta tåget ner till Arlanda och sedan åka upp till Kiruna och jobba...
Jag ska köra så hoppas att de är fint väglag !

Kommentarer
Postat av: Jessika

Hej hej!

Gick det bra att skjutsa Jonny till tåget i morse? =)

Ligger snön kvar?

Kram

2008-11-03 @ 10:05:35
URL: http://jessikaarvik.blogg.se/
Postat av: Jessika

Okej, vad skönt =)

Nej, här har det inte kommit någon snö än. Det får gärna vara som det är nu ett tag till =) Bara det kommer snö till jul så är jag nöjd =)

Vad ska du göra veckan då?

Kram

2008-11-03 @ 13:05:36
URL: http://jessikaarvik.blogg.se/
Postat av: Hugos mamma

nog mer nästa gång det är föräldrargrupp de blir intressant så. =)

Har inga planer för hela veckan, så har du kanske lust att ta en promenad nån dag?

2008-11-03 @ 14:10:53
URL: http://jahinko.blogg.se/
Postat av: Ami

Hej gumman!



Vill bara tala om att Ni måste så fort som möjligt köpa biljetter till Lasse Stefanz. Syrran har varit upp idag till Ludvika och dom hade sagt att folk ringer från när och fjärran och beställer biljetter. Så skynda på!!!

Vi hörs! // Kramis Ami

2008-11-04 @ 15:10:51
Postat av: Therese

Heej :)

Vad roligt det var att ses lite snabbt idag :)

Synd bara att du inte hade med dig lillkillen så jag får se han någon gång :P

Men men, det blir väl det med någon gång eller hur då ;)

Ha det så bra, sköt om er!

Kram

2008-11-06 @ 18:46:40
URL: http://tessiiee.bloggagratis.se
Postat av: Pullan

et är en ny söndag nu så du kan väl fylla på med ett nytt inlägg =)

2008-11-09 @ 11:27:38
URL: http://pergenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback