Perfekt Fredag!

Fredagen blev hur bra som helst, synd nog så hade Greenman 20 i åldersgräns så de blev Dickens istället men de var inte helt fel!
Vi hade jätte trevligt både hemma och på Dickens! Eller hur Robin ;)
Melvin hade varit så snäll hemma hos Tobbe och Ami så de var inte sista gången =)
Läste att de är bra för dom små liven att få vara från mamma och Pappa lite ibland, några timmar, någon natt ibland så de känns ju bra då slipper man tänka efter två gånger innan man bestämmer att låta han sova borta över en natt eftersom de bara är bra för honom....( och man slipper den lilla ångesten/skuldkänslorna som tyvärr kan komma!)
Inatt var andra natten på snart 6månader som Melvin sovit borta, kändes hårt men nu är han ju så stor så nu kan man ju "läsa" honom mycket lättare...
Våran älskling!
Mamma och Pappa Älskar Dej!

Pappa kom precis och hämtade Izabell och nu ska jag, Toffe och Melvin mysa framför tv:n med film, chips, mumsmums och godis =)
Känner inte för något annat just nu =)

Toffe var oxå med men håller mest i kameran, och Jonny åkte hem tidigt...



Izabell, Robin och min gravida storesyster Jenny som BARA håller i en spritflaska för bildens skull =)
Jenny blev våran personliga fyllechaffis! Perfekt, Tack syster!


Jag och Lillebror Robin


18 år!!!!!!!


Jenny och Izabell


Tjohooooo!

Tack för en trevligt kväll!

Kommentarer
Postat av: Sagas mamma

jo vi hade skoj! :)

jag mådde bra dagen efter ;) ni då?

ska vi ses snart nån dag?

kramkram!

2008-11-16 @ 16:48:41
URL: http://prinsessansaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback