Nu är de klart!

I början på December ska mormor vara ur sin lägenhet!
Så nu kommer Mormor och Glenn ner hit redan denna månad!
Så himla skoj, hon ska ta en lägenhet i min mammas trapp så de blir nära och bra att hjälpa henne med de hon vill ha hjälp med =)
Och då kan man hålla henne sällskap istället för att hon ska sitta 52 mil ifrån oss alla, vi är ju några stycken som kan hälsa på henne om dagarna och hjälpa henne=)
Jäkla va skoj vi ska ha, dansbandskvällar och en kryssning i vår/sommar har jag lovat henne =)

Nu ska jag packa ihop de sista som Melvin ska ha, de är ju BARA en natt men man packar för en vecka men man vet ju aldrig hur mycket kläder som behövs, vilka leksaker han vill ha med sig m.m, är en riktig "hönsmamma" ;)
Men de känns bra att han ska sova hemma hos Farfar och Farmor Ami =)
Melvin tycker om Farfar. Farmor Ami, Farbror Didde och Farbror Robin =)

Klockan 17.45 ska vi hämta Izabell i söderbärke, hon kommer dit med bussen, så de blir perfekt eftersom vi ska släppa av Melvin vid den tiden...
Sen ska vi fixa iordning oss, jag ska försöka färga håret och sen vid 20.00 ungefär ska man väl sätta igång, vill ju inte börja förtidigt för då blir kvällen inte lång!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Är de inte farbror Didde och farbror Robin?? =)Va kul att eran mormor flyttar ner, måste ju va ganska ensamt där uppe =)

2008-11-15 @ 18:21:58
URL: http://johanick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback