Kvällskaffe och myspys...

Nu är Melvin i toppform, ligger och pratar, trätar och skriker, han har kommit på att han kan låta =)
så himla mysigt...
På Fredag ska Melvin sova hemma hos Farmor Ami och Farfar så jag och Toffe kan vara med och fira min lillebror som blivit 18 år idag =)
Medans jag och Toffe tog en kvälls kaffe hemma hos Anna och Krille så var Melvin hemma hos Farmor Ami och Farfar och de hade gått så bra, som alltid =) och han och Ami hade somnat i sängen tillsammans, mysigt...

Kollade på 2 avsnitt av sex and the city igårkväll men somnade och vaknade på soffan 04.30, suck...
Ska kolla klart på alla avsnitt idag om jag inte somnar =)

Imorgon ska vi åka till v-rås men ska inte köpa nå nya kläder utan lånar istället den här gången...
Ska bli så himla skoj, längtar verkligen!
Jag och Anna kan knappt prata om annat än resan tillsammans, och att få koppla av och bara vara...
Har ju varit full fart natt som dag nu i över 5 månaders tid, en natt har Melvin sovit hemma hos min mamma och Anders men nu blir de en och en halv dag man ska vara ifrån Melvin, kommer nog kännas lite jobbigt men oxå så skönt...
Man vet ju att han känner igen mamma och Anders och alla mina småsyskon som härjar  upp han så de kommer gå hur bra som helst....
Och nu vet man att Melvin tycker om att vara hos Farmor Ami och Farfar oxå!'
känns hur bra som helst!
Tack!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag ska tjata på krille ang. fredag. Skulle ju vara skoj att retas lite med robin =) Men u kan väl ringa mej imorrn då. Puss

2008-11-12 @ 21:51:30
URL: http://pergenius.blogg.se/
Postat av: Ewa

ja visst är det mysigt! Synd bara att det inte får ligga kvar:( det är bara bra med oss! Hur är det med er?

2008-11-13 @ 22:32:13
URL: http://ewiis87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback