Imorgon gäller de!

Jaaa imorgon är de dags för mej och Pullan att åka till stockholm och kliva på Birka och koppla av!
Nice...
Men har lite panik, tycker man har så mycke skor m.m. men inget som passar till de man ska ha!
Så J*vla jobbigt....
Var in till Syster Izabell och lånade lite kläder så de var ju perfekt! Tack så mycket!
Så nu ikväll blir de av att packa mina saker som jag ska ha till båten och sen ordna med allt som Melvin ska ha in till mamma eftersom han ska vara där onsdag-torsdag, Toffe jobbar eftermiddag så de gick inte ihop...
Men de gör inget, då kan Melvin vara och härja med sina morbröder...
så före kl 9 imorgon ska vi vara inne vid Anna och Krille och ta morgonkaffe och lite frulle för sen klockan 11 går bussen! tjohoooo =)

F*n såg att de var föräldragrupp i Måndags, men hur dum kan man bli, jag var helt inställd på att de var tisdag i måndags och min Barnmorska påminde mej sist jag var där med Melvin att de var på måndag men de kopplar liksom inte, HALLÅ!?
Blir lite små sur på mej själv eftersom de blir alltid så här...SUCK...

Kommentarer
Postat av: yonna

ja nästa gång kan vi sällskapa då:) tror det var 1/12 så det är ju bara om 2 veckor nästa gång. Ha det så trevligt på kryssningen!

2008-11-18 @ 19:14:41
URL: http://gullansblogg.blogspot.com
Postat av: Åsa

Tack så mycket=)Hoppas ni får kul i dag/natt,sköt er nu=)=)Kramar Åsa

2008-11-19 @ 07:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback