Grattis Robin!

Fy f*n va tråkigt väder, kallt och jävligt....
Man får liksom inte orket att ta en promenad, man blir slö helt enkelt...
Imorse åkte jag och Melvin till Avesta och hämtade min storebror Jonny, han hade kommit med tåget från Arlanda, han har varit i Kiruna och jobbat nu i någon vecka...
Men de gick bra att åka, var lite skeptisk eftersom jag aldrig åkt i avesta och jag visste inte var tågstationen var men de gick fintfint...
Får se nu när Toffe vaknat om man kanske ska se till att åka in till söderbärke och hälsa på Pullan =) ?
Var så länge sen nu...
Åh snart Ålandsresan!
Ska köra min lillasyster Linda till V-rås i morgon då ska jag passa på att springa in på Ginatricot och handla ett nytt linne till resan =) Vill ju ha något nytt på sig =)
Sen på Fredag ska vi ut med Robin som fyller 18 år IDAG! Grattis lillebror!
Så hoppas de blir skoj, sen har vi nog inga mer planer till helgen...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Grattis till Robin :D

2008-11-12 @ 21:04:07
URL: http://johanick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback