Frukost med Ami

Idag kom Ami och åt frukost med mej och Melvin, hon hade köpt Räkmacka! Mums...
Bra start på dagen =) sen satt vi och pratade och bara myste, Melvin var i toppform...
Tack Ami !

Melvin sitter nu längre och längre själv innan de bär iväg åt sidan =)
och nu när man leker tittut och sedan slutar så lägger han själv över snuttetrasan över ansiktet och bara väntar, så kan han ligga och prata och vara i toppform hur länge som helst under trasan =)
Han är så himla mysig, och att han är så bra i andras sällskap oxå, igår var han hos Farfar och Farmor Ami medans jag och Toffe skulle hjälpa Anna och Krille att baka till dopet och de hade gått hur bra som helst...

Igår tog jag, Melvin och Toffe en promenad ner på stan, andra dagen nu man varit duktig så ska försöka komma ut idag oxå nu när de är plusgrader och sol!
ska kolla efter en dop present  så då har jag en anledning att gå ner på stan=)

Jaha sitter här och tar de lugnt, melvin sover och Ami har precis åkt hem...
Toffe jobbar förmiddag så han kommer hem vid 14.30 och då blir de att göra sig klar för då ska vi åka till v-rås och storhandla mat...

Älskar mina killar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback